tröök dag:/

Nu sitter man här med sin nya blogg och somnar nästan framför datorn. hmm... ja jag har ju också inte gjort något i morgon men i morgon ska jag nog till Tobias eller Hanna för att ha kul innan skolan börjar på Torsdag. ush ush vill inte tänka på skolan... man ska börja sjuan och det är också i en ny skola. det är tröök att inte ha sin gamla klass kvar. så deppig är man lite nu. men ni ska ändå få en liten bild av mig i allafall när jag är lite gladare. kommentera vad ni tycker:)

Kramar

Nu sitter man här med en ny blogg och har inte kul alls. Nu kommer hela sommarlovet var slut för en för på torsdag ska man börja sjuan och i en ny skola. Men men man hoppas ju att allt går bra första dagen. Men man lägger ändå ut en glad liten bild på mig;)    Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0